ЖК Гостомель Residence на практикумі Customer Journey Mapping від "Red Community"

ЖК Гостомель Residence на практикумі Customer Journey Mapping від "Red Community"

Команда ЖК "Гостомель residence" взяла участь у заході присвяченому Customer Journey Mapping *.


* Customer Journey Mapping - це маркетингова технологія, яка спрощує спілкування з клієнтами і робить комунікативну стратегію більш ефективною і цілісною.



Розібрали на практиці, як скласти CJM, щоб технологія дала максимальний ефект.


А також:

  • зробити клієнтів лояльними, посилити їх залученість;
  • забезпечити комплексну роботу з клієнтами на всіх етапах взаємодії з ними;
  • максимально використовувати досвід клієнта.
  • індивідуальні особливості CJM.


Керівник відділу маркетингу виступив з презентацією і розповів про CJM в проекті ЖК "Гостомель Residence".





Після заходу продовжилося спілкування в неформальній обстановці.



Наша компанія є постійним учасником заходів проведених red community, і з радістю ділиться корисною інформацією з учасниками ринку нерухомості в Україні.