ЖК Гостомель Residence на практикумі Customer Journey Mapping від "Red Community"
Команда ЖК "Гостомель residence" взяла участь у заході присвяченому Customer Journey Mapping.
Customer Journey Mapping - це маркетингова технологія, яка спрощує спілкування з клієнтами і робить комунікативну стратегію більш ефективною і цілісною.
Розібрали на практиці, як скласти CJM, щоб технологія дала максимальний ефект.
А також:
- зробити клієнтів лояльними, посилити їх залученість;
- забезпечити комплексну роботу з клієнтами на всіх етапах взаємодії з ними;
- максимально використовувати досвід клієнта.
- індивідуальні особливості CJM.
Керівник відділу маркетингу виступив з презентацією і розповів про CJM в проекті ЖК "Гостомель Residence".
Після заходу продовжилося спілкування в неформальній обстановці.
Наша компанія є постійним учасником заходів проведених red community, і з радістю ділиться корисною інформацією з учасниками ринку нерухомості в Україні.